Post by akheilomtage on Feb 17, 2022 14:23:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rocket Car Ball ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rocket Car Ball IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Rocket Car Ball 2022 version ▞▞▞
Rocket Car Ball Sport zehw
gij
leuk spel. met supergraphics. wie zei dat slecht hij is een dwaas?
Rocket Car Ball Sportsspill iik
Dit is het beste spel. De auto's zijn erg cool, maar de kantrol is erg slecht, maar de game is altijd leuk. Ik vind dit spel leuk.
Deze game is geweldig, maar deze game-graphics zijn slecht update deze game online speel met vrienden op toekomstige graphics
Het is een beetje leuk en een stome speler in team het is lee
Razzo Palla - Rocket Car Ball Sport gcgs
De besturing is wat moeilijk En alles is goed Ik vond het spel leuk 😈
Het is en leuk spel maar de spel is heel makelek am te winen
Het is geweldig, maar het belangrijkste probleem is de springknop en de bots in plaats van bots als echte speler en springknop het is perfect ik beoordeel het nu 4 als je het probleem oplost, zal ik het een 5 geven en een vip-pas nemen
Een goede kopie van pc-raket reague. Maar de camerapositie en de bedieningsvrijheid zijn niet hetzelfde en dat is teleurstellend. Ook de auto-gezondheidsbalk en raketten waren een slecht idee voor een voetbalwedstrijd
Neeeeee advertenties geen advertenties
Ik vond dit spel leuk, het heeft veel auto's, wapens, banden en nog veel meer. Het is een heel goed spel waar ik geen problemen mee had. Deze game zou een van de beste games in de Play Store moeten zijn
Het is echt een superleuk spel echt alleen de controls zijn raar anders dan de echt rocket league maar wel cool
leuķkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkķķkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Deze game was voor de eerste keer een beetje goed. Maar manh het is vreselijk, deze game wordt elke keer dat je de telefoon opnieuw opstart opnieuw gestart. Kerel, dat is echt tijdverspilling. De tegenstander is veel beter dan de onze, hij gaat voor de moord in plaats van de bal en het maakt niet uit of je een beter voertuig hebt dan je tegenstander komt het je nog steeds doden en je kunt het niet verdedigen. Dus voor je bestwil en je telefoon DOWNLOAD HET SPEL NIET!!!! Het is een SLECHTE.?
goed, maar maak er een multiplayer van
Vlinder Story: Dress up games معمولی uqxj
Hallo daar, ik ben jonmenjoy je pubg om te zien of je hebt
Deze game is geweldig 👌👌 maak alsjeblieft het tweede deel van tihs alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft
dit is een rip van
Leuk spel maar een paar problemen dus 3 sterren
Ik denk dat dit het spel is waar ik erg van genoten heb. Mooie graphics tegen lage datakosten. Laat een ander deel van dit spel los of werk een aantal nieuwe niveaus bij❤️❤️
Haat het goedkope versie van Rocket League
Ik heb dit spel twee sterren gegeven, omdat het saai is
Ik hou gewoon van dit spel, het is niet te moeilijk, maar het is wel een uitdaging. Ik ben dol op de 2 verschillende modi, maar geld krijgen is best moeilijk, je moet veel spelen
Het is een leuk spel, maar de besturing van de auto's is slecht en de graphics zijn slecht
Echt slecht in het algemeen zou meer moeite moeten doen in deze game
de beste voor ff ik ben een mega pro
Deze game heeft de beste graphics, maar de reden dat ik deze game 3 sterren geef omdat het te moeilijk is om te besturen
Slechts 1 niveau. Maar het is een heel erg leuk spel. Eerst speel ik dit spel, het is een heel interessant spel nadat het saai is, installeer dit spel alsjeblieft niet 🙏
𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐨,𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫..𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐧𝐢𝐜𝐞.𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐢𝐧 𝐚𝐢𝐫 ..𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐟𝐢𝐱 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 ...
Dus mijn zoon heeft het gespeeld, het is best leuk, maar met de schedels aan de bovenkant maakt het mijn zoon niet te dragen
Niet erg goed, het is letterlijk zoals Rocket League en maak er een multiplayer van in plaats van alleen bots zoals slaven en maak het lichter en maak echt coole skins en met nieuwe kaarten en maak het niet zo veel als Rocket League.
Goed en leuk, maar heb meer graphics nodig en een multiplayer met meer inhoud
je spel is nogal slecht, ik zit vast op het laadscherm, dus ik besluit de gegevens te wissen, repareer deze bug a.u.b.
Ik geef het een driesterren omdat ik Rocket League heb gespeeld en ik het altijd al op mobiel wilde hebben en hier is het, een ripoff-versie
Je krijgt letterlijk 5 niveaus en je speelt alleen bots, repareer het, dus we spelen geen bots! alsjeblieft
het is op de een of andere manier saai. EERST, waarom zijn het maar 3 spelers, niet meer? VOLGENDE, HET laatste niveau is zooo moeilijk.
Ik ben dol op deze game, maar zou willen dat er een springknop zou zijn die na verloop van tijd kan worden opgeladen
Het is zojuist gedownload in seconden, niet eens minuten
Zeer slechte game vanwege deze game heb ik bijna mijn telefoon kapot gemaakt. De besturing is erg slecht en de computers zijn niet sterk.